Z VŠHE a VŠMVV sa stáva University College Prague
Dve súkromné vysoké školy s viac ako 20 ročnou tradíciou sa zlúčili a vytvorili spolu University College Prague (UCP). Toto spojenie prináša mnoho pozitív nielen pre terajších študentov, ale aj pre budúcich uchádzačov o štúdium.
„Spojenie Vysokej školy hotelovej a ekonomickej (VŠHE) a Vysokej školy medzinárodných a verejných vzťahov (VŠMVV) vnímam ako logické vyústenie, keďže tieto dve inštitúcie spolupracovali už dlhšiu dobu,“ hovorí rektor University College Prague, Ing. Martin Petříček, Ph.D., a dodáva: „Všetky akreditované študijné programy z VŠHE a VŠMVV sa dajú aj naďalej študovať na University College Prague, vďaka čomu aj budúci záujemci o štúdium si budú môcť vyberať z celej rady ekonomicky, politicky a humanitne zameraných odborov.“
Vedenie University College Prague sa rozhodlo taktiež zachovať všetky študijné pracoviská. V tejto nadväznosti bude naďalej v Bratislave prebiehať výučba medzinárodných vzťahov a diplomacie, managementu a marketingu a špecializácie zameranej na hotelierstvo. Okrem už spomenutých študijných programov sa bude v Prahe navyše ešte vyučovať účtovníctvo a špecializácie so zameraním na cestovný ruch a marketing v službách. V Znojme aj naďalej bude nosný odbor účtovníctvo.
Veľkou výhodou tohto zlúčenia je, že sa rozšírila ponuka praxí a stáží u našich partnerov, vďaka čomu budú mať študenti UCP viac možností aplikovať teóriu do praxe už počas štúdia a taktiež začať pracovať na budovaní svojej budúcej kariéry. Okrem toho sa študenti zo všetkých študijných pracovísk budú môcť zapojiť aj do viacerých unikátnych projektov, ako Projekt Ambasáda, Projekt Bezpečnosť, či študentská marketingová agentúra.
„Cieľom University College Prague je pokračovať vo zvyšovaní kvality výučby, užšej spolupráce s firmami a postupne sa tak približovať k elitným svetovým vysokým školám,“ vysvetľuje generálny riaditeľ UCP a absolvent Cambridge University Dávid Melas, MPhil. „Z tohto dôvodu budeme aj naďalej implementovať inovatívne učebné metódy a postupy priamo do výučby, aby sme podporili rozvoj kritického myslenia u našich študentov a znížili tak potrebu memorovať nepotrebné poučky,“ uzatvára Dávid Melas, MPhil.