Súťaž FRESHHH 2014
Hlavnou témou súťaže, do ktorej sa minulý rok zapojilo 2600 študentov, je vytvorenie novej virtuálnej ropnej spoločnosti a zaistenie jej hladkého fungovania: v tíme budete prijímať rozhodnutia, ktoré prinesú nové zisky, pomôžu nájsť nové zdroje, budete budovať imaginárne rafinérie a nachádzať najlepšie produkty pre čo najväčší zisk. Súťaž organizuje Skupina MOL za účelom nachádzania nových talentov, ktoré sa budú môcť stať súčasťou tímu MOL. K dnešnému dňu sa súťaže Freshhh zúčastnilo už 10000 študentov z celého sveta a ich počet stále rastie.
V troch kolách súťaže sa po registrácii najprv vyberie 40 tímov, ktoré uspejú v riešení strategických a technologických otázok. Tie postúpia ďalej do druhej časti nazvanej Simulácia stratégie, v ktorej budú na základe analýz trhu viesť prevádzku čerpacej stanice. Záverečné kolo sa uskutoční už „offline“, a to v Budapešti, kde bude päť najúspešnejších tímov bojovať o prvú cenu. Zúčastniť sa môžu trojčlenné tímy študentov univerzít a vysokých škôl a doktorandskí študenti.
Čo za to? Prvá cena je 9000 €, druhá 7000 € a tretia 4000 € pre tím.
Prvých 5 tímov bude mať možnosť zapojiť sa do MOL absolventského programu Growww. Koniec registrácie: 7. apríla 2014
Zdroj a viac informácií: www.freshhh.net Zdroj fotografie: www.sxc.hu